Pedagogia (2002) |
Assignatures |
PROGRAMES I PROCESSOS EDUCATIUS PER A LA 3A EDAT |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | PROGRAMES I PROCESSOS EDUCATIUS PER A LA 3A EDAT | Codi | 11151210 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Saber identificar tots els estadis vitals de la persona i identificar els processos d'aprenentage en cada una de les grans etapes vitals | A3 A6 |
B16 |
C3 |
Entendre i qué significa i supossa fer efectiu el tenir dret a l'educació durant tota la vida | A1 A2 A8 A13 |
B1 B4 B7 B15 |
C4 C5 |
Identificar, necessitats, demandes i possibilitats educatives en G.G. | A6 A8 A17 |
B2 B3 B7 |
C3 |
Analitzar erls condicionants psicològics i biològics que afecten als processo d'aprenentatge en G.G. | A3 A6 A12 A18 A23 |
B2 B4 B5 B10 B16 |
C3 C5 |
Conèixer experiències i models en l'acció dels nous professionals de l'educació: el professor especialitzat en educació per a la G.G. | A7 A8 A10 A14 A23 A24 |
B1 B2 B5 B10 B11 B14 |
C2 C4 |