Pedagogia (2002) |
Assignatures |
PROGRAMES I PROCESSOS EDUCATIUS PER A LA TERCERA EDAT |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PROGRAMES I PROCESSOS EDUCATIUS PER A LA TERCERA EDAT | Codi | 11151210 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Polítiques educatives vers la Tercera edat | El dret a l'educació: "long life learning" Fonaments educatius des de l'Andragogia Educació per a la tercera edat/Educació permanent/Educació d'adults. L'atenció integral a la Gent Gran. |
Vers una societat humanitzada | Del èsser humà a l'Humanisme Pluridimensionalitat humana Etapes vitals Dades estadístiques bàsiques. |
Educació a la Tercera edat | Socialització terciària Necessitats i demandes Educació no professional Programes intergeneracionals. |
Educació i teràpia | Condicionants psicològics i biològics Processos d'aprenentatge en gent gran activa/passiva L'aprenentatge com a teràpia Processos de "reaprenentatge". |
Experiències i models | Gerontologia educativa/l'Educació gerontològica/Gerontagogia Formació de professionals "ad hoc" Funció de les Universitats i dels Serveis Socials Programes consolidats. |