2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  HISTÒRIA DE LA PEDAGOGIA CATALANA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l’assignatura teòrica i pràctica. Descripció dels treballs i de la nova eina del Moodle a la matèria ( el 30% de l’assignatura serà virtural a través d’aquesta eina)
Sessió Magistral -Classes magistrals per presentar cada tema (amb suport de power-point, textos, vídeos, etc.)
Esdeveniments científics i/o divulgatius -Xarrades amb experts sobre l’educació a Catalunya
Presentacions / exposicions Presentació per part dels alumnes dels treballs de recerca
Debats A través de textos històrics realitzar debats a classe a nivell de dos grups
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques -Pràctiques a l’aula de TIC de recerca històrico-educativa
Pràctiques de camp/sortides -Pràctiques externes a hemeroteca i arxius
Treballs Treball de recerca històrica i lectura d'un llibre
Estudis previs Alguns temes exposats a classe es necessiten uns estudis previs a través de la recerca en webs o de material bibliogràfic.
Resolució de problemes, exercicis -Activitats de reflexió i crítica sobre textos històrics de la pedagogia catalana
Pràctiques a través de TIC -Utilització de l’eina Moodle com a suport a la docència.