Pedagogia (2002) |
Assignatures |
DESADAPTACIÓ SOCIAL I INTEGRACIÓ DE PERSONES I MINORIES |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | DESADAPTACIÓ SOCIAL I INTEGRACIÓ DE PERSONES I MINORIES | Codi | 11151215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació del temari de l'assignatura, la metodologia docent i el sistema d'avaluació. La docència d’aquesta assignatura té en compte les diferents càrregues temporals de dedicació del professor i els alumnes. La divisió de l’assignatura en 3 crèdits teòrics i 1’5 crèdits pràctics permet desenvolupar una metodologia que contempla un temps de dedicació a les classes presencials (30h) i un altre a les no presencials (15h). |
Sessió Magistral | Presentació del contingut corresponent als temes del bloc general per part del professor de l'assignatura. |
Presentacions / exposicions | Els alumnes hauran d’escollir un dels temes específics corresponents al bloc – B per fer un treball en grup d’exposició a l’aula que es presentarà de forma conjunta amb el professor de l’assignatura. L’exposició a l’aula es presentarà a partir de seqüències cinematogràfiques de films que siguin representatius del tema específic que es desenvolupa. L’exposició haurà de contemplar l’explicació descriptiva de la problemàtica social estudiada i la proposta d’intervenció sòcioeducativa que promogui la reeducació o reintegració dels col•lectius afectats. |
Estudis previs | Els estudis previs fan referència a la preparació que haurà de realitzar cada grup per a presentar el tòpic escollit a l'aula. |
Metodologies integrades | Els alumnes hauran d'assistir al 80% de les classes presencials en les que es desenvoluparà el contingut de l'assignatura corresponent als dos blocs temàtics, tenint en compte les sessions del professor i les exposicions dels grups de treball. |