Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
EDUCACIÓ PER A LA SALUT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | EDUCACIÓ PER A LA SALUT | Codi | 11151218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | |||
Treballs | |||
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge | |||
Presentacions / exposicions | |||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per tal d'assolir l'aprovació de l'assignatura cal realitzar tots i cada un dels treballs encomanats. En l'elaboració del programa teòric-pràctic d'EpS. Aquest programa s'haurà de presentar per escrit. Es tindran en compte els aspectes formals de presentació de la informació com són la consignació de les parts principals i complementaries del contingut del programa d'EpS i la redacció del mateix. Es farà especial incís en la l'assenyalament de les referències de les fonts bibliogràfiques emprades. Aquest treball s'haurà d'exposar seguint les normes indicades per fer presentacions, aquestes no podràn superar els 10 minuts. El valor d'aquesta prova representa un 30% del total de l'avaluació. Els treballs que s'encomanin a l'aula representaran un 20% del total de la nota. L'assistència, (obligatòria) i la participació a classe esdevé un punt important en l'avaluació final. Finalment es realitzarà una prova escrita que representa el 50% del total de la nota. |