2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  DISSENY, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL CURRÍCULUM
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries 1. Anàlisi de expectatives i coneixements anteriors
2. Presentació i negociació del programa
Sessió Magistral Es desenvolupen els temes teòricament, a partir de transparències, les quals els alumnes disposen amb antelació.
Presentacions / exposicions Cap a finals de curs els alumnes han d'exposar per grups treball que han desenvolupat i del qual seran avaluats per la professora i per la resta de companys.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Hi ha de dos tipus:
A) A mesura que es van desenvolupant els temes teòricament s'introdueixen activitats en les que els alumnes (a vegades individualment i, a vegades, en petits gurps) han de reflexionar sobre el que s'ha explicat o bé han de construir conceptes. Posteriorment hi ha una posada en comú
B) És una activitat lligada al desenvolupament del treball, però que es realitza en les hores de classe, per afavorir un major seguiment.
Resolució de problemes, exercicis Es tracta e lectures especialitzades, de les quals ha de donar resposta a unes qüestions amb reflexions pròpies, argumentades i justificades.
Treballs Una part de la classe centra el treball en desenvolupament d'un supòsit pràctic. L'altre part de la classe ha de planificar, fer un seguiment i recollir évidències del procés d'assessorament que han fet als alumnes de 1r. en el desenvolupament del treball conjunt que aquests han de presentar per les assignatures de Tecnologia Educativa i Bases Metodològiques.