Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
DISSENY, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL CURRÍCULUM |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DISSENY, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL CURRÍCULUM | Codi | 11152014 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Presentacions / exposicions | Els alumnes avaluen el el treball que han desenvolupat a partir de l'exposició seguint els criteris que s'han consensuat amb antelació en el grup-classe. | 10% | |
Resolució de problemes, exercicis | Hauran de presentar un mínim de tres lectures treballades, seguint unes indicacions prèvies | 20% | |
Treballs | Es tindran presents els següents criteris a) La transferència dels continguts treballats a classe b) L’estructuració del desenvolupament plantejat c) El compromís "professional", la coherència i adequació de la proposta i del seguiment realitzat d) Aprofundiment en les reflexions i conclusions del procés seguit, des d'una perspectiva professional e) Adequació a les normes de presentació de treballs f) Compliment dels terminis acordats. Per superar la matèria cal tenir aprovada aquesta activitat. |
30% | |
Proves de desenvolupament |
Es negocia amb els alumnes el tipus de prova que prefereixen Per superar la matèria cal tenir aprovada aquesta activitat |
30% | |
Altres | Autoavaluació: L'alumne fa un informe pautat del propi procés formatiu que ha seguit És condició -sense qualificació- fer una valoració del desenvolupament de la matèria, tant a nivel individual com en petits grups |
10% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||