2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  ECONOMIA DE L'EDUCACIÓ
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l'assignatura i el seu valor en el procés de desenvolupament professional
Presa de contacte amb l'alumnat.
Introducció als objectius, continguts, organitzadors previs, metodologia, temporització i avaluació.
Avaluació inicial dels coneixements interessos i expectatives dels estudiants.
Sessió Magistral Exposició i reflexió a l'aula en relació als continguts de l'assignatura, amb la cooperració activa, participativa i creativa dels estudiants.
Debats Dinàmiques de participació i reflexió en grup analitzant un tema o situació educativa, d'entre els continguts de l'assignatura, des de les diverses visions dels participants o dels grups de treball.
Cal que l'estudiant prepari i aporti informació, documentació i reflexions.
Treballs Son les diverses obres teòriques i pràctiques que realitza l'alumnat d'acord amb les indicacions del professorat, com a forma de reflexió, aprenentatge i, alhora, evidència dels coneixements assolits. En cada cas es concretarà el format en que cal presentar-los: suport de paper, format digital o a través de l'entorn moodle.
El correu e. és una eina de tutoria però no s'accepta per presentar treballs.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Són activitats per a la formulació, anàlisi, resolució i debat de problemes o exercicis relacionats amb la temàtica de l'assignatura.
Presentacions / exposicions Presentació a l'aula d'un treball individual o grupal, segons el cas, sobre un tema específic, concertat amb el professorat, i acompanyat de la presentació escrita.
Esdeveniments científics i/o divulgatius Conferències, aportacions i exposicions, amb ponents especialistes, per aprofondir en el comeixement i l'aplicabilitat de determinats temes.