2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  ECONOMIA DE L'EDUCACIÓ
   Avaluació
  Descripció Pes
Sessió Magistral A les sessions magistrals s'avalua les aportacions de l'alumnat i la seva participació reflexiva i creativa a l'aula en relació als continguts de l'assignatura. 5
Debats En els debats s'avalua l'adequació i l'aprofundiment de les aportacions en relació als continguts de l'assignatura, el grau de preparació del tema i la informació i documentació bibliogràfica. 5
Treballs Els treball s'avaluen d'acord amb els següents indicadors:
- Que inclogui tots els apartats.
- Grau d'aprofundiment
- Coherència conceptual i metodològica del treball.
- Aportacions teòriques, pràctiques, documentals i de bibliografia.
- Disseny, presentació i ús de les TIC.
40
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària S'avalua l'adequada resolució, el grau d'aplicabilitat i transferència a la pràctica educativa. Les aportacions d'aprofundiment i bibliografia. La claredat i la presentació. 5
Presentacions / exposicions S'avalua el grau d'adequació i aprofundiment, en relació als continguts de la matèria i l'aplicabilitat dels treballs que es presenten i les aportacions en relació als continguts de l'assignatura, el grau de preparació del tema i la informació i documentació bibliogràfica. La creativitat, els recursos didàctics, tecnològics i les estrategies participatives. 5
Esdeveniments científics i/o divulgatius Es valora, a través de la participació activa en els esdeveniments. A les recensions de cada esdeveniment es valora l'adequada conceptualització, les aportacions teòriques, pràctiques, documentals i bibliogràfiques relacionades amb el tema i la seva aplicació pràctica i la presentació del treball. 5
Atenció personalitzada L'atenció educativa personalitzada és un aspecte important en el procés educatiu, com a forma de comunicació entre docent i discent, vers l'assoliment dels objectius de l'assignatura a través de la cooperació. S'avalua l'interès , la participació, les aportacions teòriques i pràctiques i l'organització conceptual en relació als temes objecte de treball. 5
Proves de desenvolupament Proves amb preguntes obertes obre un tema.L'alumat ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta és extensa. 10
Proves pràctiques Proves que inclouen activitts, problemes o casos a resoldre. L'alumnat ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de mmanera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. 10
Proves objectives de tipus test Proves objectives tipus test. Inclouen preguntes tancades amb diferents alternatives de resposta. L'alumnat selecciona una resposta entre un número limitat de possibilitats. 10
 
Altres comentaris i segona convocatòria