Pedagogia (2002) |
Assignatures |
EDUCACIÓ COMPARADA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | EDUCACIÓ COMPARADA | Codi | 11152016 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura teòrica i pràctica. Descripció dels treballs i de la nova eina del Moodle a la matèria ( el 30% de l’assignatura serà virtural a través d’aquesta eina) |
Sessió Magistral | -Classes magistrals per presentar cada tema (amb suport de power-point, textos, vídeos, etc.) |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Aprofitament d'alguna conferència o acte relacionat amb l'assignatura |
Debats | Comentar i debatir noticies actuals sobre educació |
Presentacions / exposicions | Exposició a través de les TIC del treball de recerca |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | -Activitats de reflexió i crítica sobre textos educatius actuals. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | -Pràctiques a l’aula de TIC de recerca de l’educació a diferents països del món |
Treballs | -Introducció a diferents metodologies de recerca comparada i posada en pràctica a través d’un treball comparatiu. |
Estudis previs | Alguns temes és necessari fer un estudi previ a traves d'internet o biliogràfic |
Pràctiques a través de TIC | -Pràctiques a l’aula de TIC de recerca de l’educació a diferents països del món -Utilització de l’eina Moodle com a suport a la docència |