Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA | Codi | 11152018 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Anàlisi de les expectatives de l'alumnat i els coneixements previs a l'assignatura. Qüestionari inicial. Presentació del programa, la metodologia i l'avaluació de l'assignatura. |
Sessió Magistral | Sessions magistrals que conduirà la professora amb suport de presentacions projectades al canó. Les presentacions es penjaran a la Intranet amb antel.lació. |
Presentacions / exposicions | Exposició en grups davant el grup-classe del supòsit pràctic desenvolupat. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | A mesura que es van desenvolupant els temes teòricament s'introdueixen activitats en les que els alumnes, en grup o individualment, han de reflexionar, treure conclusions i posar en comú. |
Resolució de problemes, exercicis | Es tracta del desenvolupament d'un supòsit pràctic en el que es planteja una possible actuació professional a la que han de donar resposta, diagnosticant i dissenyant tot el procés de l'actuació educativa. Es fa en petits grups conformats aleatòriament. Posteriorment serà exposat. Els alumnes tenen un paper molt important en l'avaluació d'aquest treball D'altra banda es proposen unes lectures de les quals han d'escollir 3. |