2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA
   Avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions Treballs elaborats a partir de les pràctiques proposades per la professora 20%
Resolució de problemes, exercicis Desenvolupament i exposició del supòsit pràctic s'avaluarà per part de la professora a partir d'aquests CRITERIS D’AVALUACIÓ:

a) La transferència dels continguts treballats a classe a una situació simulada.
b) L’estructuració del desenvolupament plantejat
c) Plantejament sistèmic de la proposta
d) La viabilitat, coherència i adequació de la proposta
e) Adequació a les normes de presentació de treballs
f) Presentació en temps acordats.
30%
Proves de desenvolupament Prova escrita on l'alumne haurà de reflexionar i aportar els coneixements assolits a partir de l'après a l'assignatura 40%
Altres

Autoavaluació: L'alumne fa un informe pautat del propi procés formatiu que ha seguit. És condició -sense qualificació- fer una valoració del desenvolupament de la matèria, tant a nivell individual com en petits grups.

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria