Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
PEDAGOGIA SOCIAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PEDAGOGIA SOCIAL | Codi | 11152019 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Quart | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Formar teóricamenti pràcticament en els principis, la conceptualizació i l'evolució històrica de la Pedagogia Social. A1,A3,B1,B3,C2 | A1 A2 |
||
Conèixer i reflexionar sobre les dimensions pedagògiques de la Pedagogia Social A2,A5,B4,B6,C4, | A2 A5 |
B4 B6 |
C4 |
Contextualitzar la pedagogia social en el marc de referències cultural, econòmic i social del s.XXI. | A7 A16 A21 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 |
C2 C3 C4 C5 |
Situar la Pedagogia Social a l'àmbit dels moviments socials, la immigració i la diversitat cultural. B15 al B17, C4 | B15 B16 B17 |
C4 |
|
Aprendre a planificar, dissenyar i desenvolupar processos per saber actuar en la societat en funció dels seus problemes factuals. A2,A5,B3,B4,B6,B15 al B17 ,C4 | A2 A5 |
B3 B4 B6 B15 B16 |
C4 |
Conèixer i reflexionar sobre les estratègies d'intervenció i dels processos en la Pedagogía Social en relació a la societat globalitzada i les seves conseqüències A2,A5,B3, B4,B6,C4 | A2 A5 |
B3 B4 |
C4 |