2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  ASSESSORAMENT A INSTITUCIONS EDUCATIVES
   Competències
Codi  
A4 Conèixer els fonaments i la metodologia d’avaluació, referida a programes, contextos, processos, productes, professionals, institucions i/o organitzacions i sistemes educatius.
A9 Conèixer els principis i fonaments de la teoria del currículum i la seva aplicació als processos d’ensenyament-aprenentatge.
A10 Conèixer les teories, models i programes de formació del professorat.
A12 Conèixer les fonts relatives al treball pedagògic en els seus diversos àmbits, saber accedir a elles i gestionar-les.
A14 Fonamentar el disseny de mitjans didàctics i de contextos educatius, dissenyar i avaluar la seva utilització.
A15 Dissenyar programes d’intervenció, orientació i formació adaptats ales característiques diferencials de subjectes i situacions en els diversos trams del sistema educatiu i àrees curriculars.
A16 Avaluar programes d’intervenció i orientació psicopedagògica.
A19 Promoure, planificar i dirigir la implantació de processos i models de gestió de la qualitat a partir dels plans d’avaluació desenvolupats en les institucions i/o organitzacions educatives i formatives.
A22 Dissenyar i avaluar recursos didàctics, materials i programes de formació per diferents col·lectius , nivells i àrees curriculars.
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu
B5 Treballar de forma col·laborativa
B6 Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional
B9 Capacitat d’anàlisi i síntesi
B10 Organització i planificació
B11 Gestió de la informació
B15 Habilitats interpersonals
B17 Lideratge
C5 Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia