Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ASSESSORAMENT A INSTITUCIONS EDUCATIVES |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | ASSESSORAMENT A INSTITUCIONS EDUCATIVES | Codi | 11152110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Obligatòria | Cinquè | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Metodologies integrades | -Elaboració i anàlisi d’un diari sobre el procés seguit a l’assignatura (ind.). -Elaboració d’un Projecte d’Assessorament, i llur exposició i valoració col.lectives (Grup.) -Elaboració del corpus sobre orientacions i estratègies d’assessorament: ‘Maleta de l’assessor-a’ (Grup.) |
(10%) (20%) (20%) |
|
Debats | Fitxa i defensa de les lectures a les taules rodones | (10%) | |
Proves de Desenvolupament | Qüestionari escrit o entrevista personal sobre els continguts bàsics de l’assignatura | (30%) | |
Altres | INDIVIDUAL.Participació a la dinàmica de la classe GRUPAL. Participació en la dinàmica del grup i del grup-classe en les activitats pràctiques. En cas que no es pugui garantir l'assistència i seguiment regular cal pactar una fórmula particular. |
(5 %) (5 %) |
|
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Presentacions / exposicions Presentació i debat sobre els projectes d'assessorament Coavaluació i heteroavaluacióformatives, no sumativa |