Pedagogia (2002) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT D'EQUIPS PROFESSIONALS EN EDUCACIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT D'EQUIPS PROFESSIONALS EN EDUCACIÓ | Codi | 11152111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Cinquè | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
ARMENGOL, C., El trabajo en equipo en los centros educativos, 2002, CissPraxis. Barcelona - BALLENATO PRIETO, G., Comunicación eficaz. Teoría y práctica de la comunicación humana, 2006, Pirámide. Madrid BONALS, J., El trabajo en equipo del profesorado, 1995, Graó. Barcelona EISENBERG, N, La empatia y su desarrollo, 1992, Desclée de Brouwer. Bilbao. ESPADA, J.P., Técnicas de grupo., 2001, Editorial CCS. Madrid. GIL RODRIGUEZ, F. Y ALCOVER DE LA HERA, C.M., Introducción a la psicología de los grupos, 1999, Ed. Pirámide. Madrid GOLEMAN, D.; BOYATZIS, R., El lider resonante crea más., 2002, Plaza Janés. Barcelona - TORREGO SEIJO, J.C.; [coordinador], Mediación de conflictos en instituciones educativas. Manual para la Formación de Mediadores, 2000, Narcea. Madrid - SUARES, M., Mediación. Conducción de disputas, comunicación y técnicas., 2002, Paidós. Barcelona BALLENATO PRIETO, G, Trabajo en equipo., 2005, Pirámide. Madrid |
Complementària |
CASTANYER, O, La asertividad: Expresión de una sana autoestima., 1996, Desclée De Brouwer. Bilbao. GARDNER, H., Mentes líderes, 1998, Paidós. Barcelona VENDRELL, E., Dinàmica de grups i psicologia dels grups., 1999, Universitat de Barcelona VINYAMATA, E, Manual de prevención y Resolución de Conflictos., 1999, Ariel. Barcelona FERNANDEZ, I, Prevención de la violencia y resolución de conflictos. El clima escolar como factor de calidad, 1998, Narcea. Madrid |