2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  ASSESSORAMENT I PLANS DE FORMACIÓ EN EMPRESES
   Recomanacions


 
Altres comentaris
Aquesta assignatura es desenvoluparà seguint una modalitat semi-presencial. Això requereix una sèrie de consideracions prèvies que s’han de tenir en compte: 1. Fem referència a qüestions com l’adaptació al tipus de contingut amb el qual es treballarà. L’alumne disposa d’un Entorn Virtual d’Ensenyament-Aprenentatge (EVEA) www.ice.urv.es/docencia/assessorament, en el qual té material divers que respon als nòduls d’informació bàsics que han de tenir en compte en cada bloc de contingut (format pdf, power point, etc.). Però també de lectures complementàries en forma pdf o direccions electròniques destinades a complementar la formació. És necessari, per tant, que al mateix temps que l’alumne reflexiona sobre el material esmentat, treballi aquests textos alternatius. 2. És important el paper de la comunicació i interacció perquè facilitarà a l’alumne ser més actiu i constructor del seu propi coneixement: És el constructor del seu propi aprenentatge. 3. Aquesta modalitat de formació permet a l’alumne controlar el seu propi aprenentatge amb un material d’acord a les seves necessitats que pot treballar al seu propi ritme. 4. El treball que ha de desenvolupar l’alumne en aquesta assignatura és fonamentalment grupal i de caràcter col•laboratiu. Per poder realitzar-lo, et facilitem el BSCW que és una eina de treball col•laboratiu que permetrà a l’alumne coordinar els treballs, compartir informació i disposar d’un espai en la xarxa accessible des de qualsevol màquina que disposi connexió a Internet.