2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  INNOVACIÓ I GESTIÓ DEL CANVI EN LES INSTITUCIONS EDUCATIVES
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries 1.Qüestionari breu que ha de respondre l’alumne amb l’objectiu de detectar els coneixements previs que té l’alumne respecte als continguts de l’assignatura i els seus interessos i motivacions.
2. Presentació a l’alumne de l’assignatura, concretant en aquesta presentació: Objectius que es persegueixen, Competències que es treballaran, continguts que es tractaran, Metodologia que es desenvoluparà i Activitats d’avaluació i els seus criteris.
Sessió Magistral Exposicions dels continguts de l’assignatura.
Seminaris Treball en profunditat d’un tema monogràfic relacionat amb els continguts de l’assignatura. Grups amb un màxim de 3 alumnes i un tema diferent per a cada grup (Autònoma).
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Resolució de diferents estudis de cas (PRÀCTIQUES) en relació amb la temàtica de l’assignatura (Guiada-Autònoma).
Presentacions / exposicions Exposició oral per part dels alumnes dels estudis de cas de l’activitat resolució de problemes (Guiada-Autònoma).
Pràctiques a través de TIC Aplicació de les TIC en les activitats de resolució de problemes i exposicions/presentacions (Guiada-Autònoma).