2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  INNOVACIÓ I GESTIÓ DEL CANVI EN LES INSTITUCIONS EDUCATIVES
   Avaluació
  Descripció Pes
Seminaris Els alumnes hauran de fer un treball en profunditat sobre un tema monogràfic dels que s'han tractat en l'assignatura. 20%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Resolució de problemes: Per cada bloc de continguts es realitzaran, en grups de treball (màxim tres components), diferents pràctiques relacionades amb la temàtica tractada i en forma d’estudi de cas o resolució de problemes. El lliurament de cadascun dels treballs pràctics per part dels alumnes es realitzarà a l’acabament de cada classe pràctica. 35%
Presentacions / exposicions Esposició oral per part dels alumnes de diferents progressos que vand esenvolupant en el treball monogràfic que realitzan en forma de seminari 10%
Pràctiques a través de TIC Aplicació, a nivell pràctic, de la teoria en diferents estudis de casos utilitzan per el seu desenvolupament les TICs. 35%
 
Altres comentaris i segona convocatòria