2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  ADAPTACIONS CURRICULARS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries ES PASSARA UN QUESTIONARI DE CONEIXEMENTS PREVIS
Presentacions / exposicions D’acord amb aquesta assignació, cal indicar que la part teòrica del programa es
correspon bàsicament amb el desenvolupament del temari de l’assignatura;
mentre que la part pràctica fa referència a la realització d’activitats que ens
permetin establir relacions de significat entre la teoria i la pràctica, tot i elaborant els protocols de les ACI, concretament .Es pretén, sobretot, que l’alumnat s’afiançi en la pràctica de l’elaboració d’ACI i en la preparació d’activitats d’aprenentatge i avaluació que potenciïn les diverses capacitats d’aprenentatge que pot presentar qualsevol persona.

Amb la finalitat d’aconseguir un aprenentatge el més significatiu i autònom
possible, es treballarà realitzant una presentació teòrica dels continguts o blocs temàtics, per part de la professora i la realització de treballs pràctics per part dels alumnes a partir de casos reals que s’exposaran a classe.

La metodologia de treball serà activa i participativa, combinant les nocions bàsiques teòriques amb la presentació i discussió de casos pràctics, exposicions i tallers; que ajudin a l'alumnat a apropar-se a la realitat de l’assignatura i aportin recursos per a l’elaboració de les ACI

Seminaris ES FACILITARA MATERIAL QUE ES TREBALLARA EN PETITS GRUPS DE TREBALL
Sessió Magistral EXPOSICIO DE CONTINGUTS TEORICS A CLASSE
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària REALITZACIO PRACTICA D'ACIS EN PETIT GRUP I INDIVIDUALMENT