Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
AVALUACIÓ PSICOLÒGICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | AVALUACIÓ PSICOLÒGICA | Codi | 11161001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 6 | 3 | Troncal | Tercer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1.- Transmetre les nocions bàsiques actuals sobre Avaluació, els seus àmbits d'aplicació i els diferents enfocaments teórics, així com la seva vinculació a les diferents alternatives psicoterapéutiques. | A1 A7 A8 A11 A13 A14 |
B15 |
|
2.-Transmetre el concept d'Avaluació com a una activitat integradora dels diferentss aspectes i disciplines que conflueixen en el comportament humà. | A7 A8 |
B16 B21 B26 |
|
3.- Fomentar l'interès i la curiositat necessaria per tal que l'alumne es plantegi la necessitat d'una formació permanent en aquesta àrea. | B19 B20 B21 B25 B27 B28 B30 |
||
4.- Desenvolupar en l'alumne la "Sensibilitat diagnòstica" que precisa aquesta tasca: saber com i quan intervenir, respecte per l'ésser human necesari en tota relació interpersonal, conjuntament amb el rigor científic exigit per la pròpia tasca. | A8 A13 A15 |
B6 B15 B20 B22 B25 B26 |