2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia (2002)
 Assignatures
  AVALUACIÓ PSICOLÒGICA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l'assignatura i els seus objectius, continguts, metodologia i criteris d'avaluació.
Descobrir interessos i motivacions de l'alumne.
Sessió Magistral Exposició de continguts teòric recolzats amb material clínic, reportatges i pel·lícules.
Resolució de problemes, exercicis A partir de material clínic, reportatges o pel·lícules.
Role playing.
Esdeveniments científics i/o divulgatius Participació de professionals de diferents àmbits (clínic, educatiu, social forense,..)que aportaran informació teòrica i pràctica de com treballen en el camp de l'avaluació i la intervenció.
Treballs Presentació de 2 treballs pràctics en els que cal escollir 2 subjectes experimentals , 1 adult de més de 18 anys i un nen entre 6 i 16 anys, als que s'aplicaran diferents tipus de proves per tal de fer -ne una avaluació.
En ambdós casos cal administrar, corregir i interpretar un seguit de proves que s'acompanyaran d'una devolució i un informe final.
En el cas de l'adult les proves son :
Entrevista, WAIS III, MMPi II i Bender.
En el cas del nen les proves són:
Anamnesi als pares, entrevista al nen, els test de la familia de Louis Corman i el WISC-R o bé WISC IV.