Psicologia (2002) |
Assignatures |
MOTIVACIÓ I EMOCIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | MOTIVACIÓ I EMOCIÓ | Codi | 11161006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Aprofundir en l'estudi de la motivació i l'emoció com a processos psicològics bàsics | A3 |
||
Conèixer els components essencials de la motivació i l'emoció i les variables que les afecten | A3 |
||
Exercitar-se en la forma de treballar i investigar en l'àmbit de la motivació i emoció | A11 |
B1 B3 B14 |
C2 |
Desenvolupar una actitud crítica respecte les propostes teòriques realitzades en l'àmbit de la motivació i emoció | A3 |
B3 B14 B24 |
|
Conèixer els principals motius i les principals emocions humanes que s'han descrit | A3 |
||
Integrar els coneixements obtinguts en els diferents temes i amb matèria d'altres assignatures | A3 |
B1 B3 B18 B24 |
|
Veure algunes de les aplicacions que té l'estudi de la motivació i l'emoció | A3 A13 |
||
Llegir de forma crítica la bibliografia existent sobre la motivació i l'emoció | B1 B3 B14 B17 B18 B24 B28 |
C2 |
|
Prendre conciència de la importància de la utilització del mètode científic en l'estudi dels processos psicològics bàsics | B14 |