2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Psicologia (2002)
 Assignatures
  APRENENTATGE I CONDICIONAMENT
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Conèixer les diferents orientacions teòriques des de les que s'ha estudiat l'aprenentatge, aprofundint en l'orientació conductual A7
Conèixer la terminologia, procediments, processos, mecanismes, fenòmens, paràmetres i lleis del condicionament clàssic i instrumental A3
Comparar els diferents fenòmens d'aprenentatge entre ells i saber diferenciar-los A3
B1
B2
B3
Identificar els elements i variables importants en les situacions experimentals d'aprenentatge A3
A11
B14
Interpretar els resultats dels experiments d'aprenentatge i relacionar-los amb els objectius i hipòtesis plantejades A3
A11
B1
B3
B14
Entrenar-se en els procediments usats en la investigació sobre aprenentatge A3
B27
C2
Conèixer els resultats més rellevants obtinguts sobre l'aprenentatge des de l'orientació conductual així com els resultats més recents obtinguts des de l'orientació cognitiva A3
A7
Integrar la informació procedent de diferents fonts B1
B17
Analitzar de forma crítica la informació bibliogràfica B1
B3
B14
B17
Prendre conciència de la importància de la utilització del mètode científic en l'estudi dels processos psicològics bàsics B14