Psicologia (2002) |
Assignatures |
APRENENTATGE I CONDICIONAMENT |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | APRENENTATGE I CONDICIONAMENT | Codi | 11161101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer les diferents orientacions teòriques des de les que s'ha estudiat l'aprenentatge, aprofundint en l'orientació conductual | A7 |
||
Conèixer la terminologia, procediments, processos, mecanismes, fenòmens, paràmetres i lleis del condicionament clàssic i instrumental | A3 |
||
Comparar els diferents fenòmens d'aprenentatge entre ells i saber diferenciar-los | A3 |
B1 B2 B3 |
|
Identificar els elements i variables importants en les situacions experimentals d'aprenentatge | A3 A11 |
B14 |
|
Interpretar els resultats dels experiments d'aprenentatge i relacionar-los amb els objectius i hipòtesis plantejades | A3 A11 |
B1 B3 B14 |
|
Entrenar-se en els procediments usats en la investigació sobre aprenentatge | A3 |
B27 |
C2 |
Conèixer els resultats més rellevants obtinguts sobre l'aprenentatge des de l'orientació conductual així com els resultats més recents obtinguts des de l'orientació cognitiva | A3 A7 |
||
Integrar la informació procedent de diferents fonts | B1 B17 |
||
Analitzar de forma crítica la informació bibliogràfica | B1 B3 B14 B17 |
||
Prendre conciència de la importància de la utilització del mètode científic en l'estudi dels processos psicològics bàsics | B14 |