Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT COGNITIU |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT COGNITIU | Codi | 11161106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
 Adquirir enfocaments i tradicions teòriques de la psicologia cognitiva. | A1 |
B17 |
|
 Conèixer els processos i les etapes principals del desenvolupament cognitiu al llarg del cicle vital. | A6 |
B1 |
|
 Aplicar un pensament crític i reflexiu. | B3 B14 B17 |
||
 Generalitzar els conceptes a altres contextos operacionals. | B1 B23 |
||
 Aprendre a treballar en equip. | B5 |
||
 Desenvolupar la capacitat de parlar en públic. | B30 |
C5 |
|
 Passar de la teoria a la pràctica educativa i social. | A16 A18 |
B1 |
|
 Resoldre els conflictes que sorgeixen als grups de treball. | B12 |
||
 Resoldre els conflictes que sorgeixen als grups de treball. | B12 |
||
 Prendre consciència del problemes actuals que ens envolten. | B23 |
C3 |
|
 Experimentar la necessitat de sortir al estranger a aprendre l'idioma. | B31 |
C1 C4 |
|
 Establir relacions entre teoria i pràctica. | B1 |
||
 Utilitzar les eines bàsiques en TIC. | B29 |
C2 |