Psicologia (2002) |
Assignatures |
PSICOLOGIA COMERCIAL I DEL CONSUM |
Objectius |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PSICOLOGIA COMERCIAL I DEL CONSUM | Codi | 11161220 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Objectius | Recomanacions | Metodologia docent |
Metodologia avaluació | Programa | Perfil de competències |
Fonts d'informació |
Introducció al comportament del consumidor i al Marketing. Comprensió de terminologia específica. Coneixement dels diferents models per a la comprensió i estudi del comportament del consumidor. Reflexionar sobre la formació i canvi de les actituds del consumidor, les necessitats bàsiques del seu comportament Comprensió de la influència de la cultura en la regulació del comportament del consumidor: Valors, costums, ... |