2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Psicologia (2002)
 Assignatures
  PSICOLOGIA COMERCIAL I DEL CONSUM
   Metodologia docent

Partir d’una primera aproximació al tema a partir de classe teòrica introductòria, exposant en línies generals cada un dels temes i acompanyant-los amb diversos exemples pràctics que clarifiquin el contingut teòric. Seguidament es procedirà a aprofundir en cada tema a partir de la lectura i reflexió d’un article per a cada subtema tractat. Es complementarà amb el treball en equip en grups d’entre 4-6 persones. Cada article haurà de ser llegit individualment, previament a la classe corresponent i a partir del mateix es respondrà a qüestions concretes o es realitzaran diferents exercicis o activitats, basats en la lectura de l’article. El treball de cada grup sobre cada pràctica feta a classe, serà lliurat a la classe següent i comptarà per avaluar l’assignatura. En alguns temes cap la possibilitat de comptar amb la presència d’algun professional en matèria de consum, marketing o comunicació. Així com també cap la possibilitat de que per alguna pràctica s’hagi de fer treball de camp fora del recinte universitari. S’aconsella l’assistència tant a classes teòriques com pràctiques. Tipus d’avaluació: Bàsicament l’assignatura s’avaluarà a partir 2 indicadors: 1. de les pràctiques realitzades a classe, a través de la participació en les mateixes i del lliurament de les conclusions de cada una, a la classe següent a la realització de la mateixa (obligatòriament, a no ser que es digui el contrari). Comptarà el 40% de la nota final. 2. a partir d’un examen, que combinarà algunes preguntes teòriques, i exercicis pràctics a resoldre, similars als treballats a classe. Comptarà el 60% de la nota final. Cal aprovar la prova teórica per que se li pugui promitjar la prova pràctica.