Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11162017 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
4 | 0 | 4 | |||||
Sessió Magistral |
|
26 | 15 | 41 | |||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
11 | 20 | 31 | |||||
Avantprojecte |
|
4 | 4.5 | 8.5 | |||||
Presentacions / exposicions |
|
2 | 2 | 4 | |||||
Atenció personalitzada |
|
3 | 0 | 3 | |||||
Proves de desenvolupament |
|
4 | 0 | 4 | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
2 | 15 | 17 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |