Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11162017 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Avaluació de coneixement previs sobre l'assignatura i al inici de cada tema de treball Avaluació de la disposició previa sobre els continguts (motivació, interès) |
Sessió Magistral | Exposició per part del professor dels continguts centrals de cada tema de treball amb especial ènfasi en l'ampliació dels materials obligatoris de lectura |
Resolució de problemes, exercicis | Durant les hores de pràctiques es realitzaran activitats de metodologia diversa com ara visionat de pelicules/documentals, ànalisi de casos, passació de qüestionaris, entre d'altres. Es facilitarà que l'alumne tingui un feedback del seu treball al llarg del curs |
Avantprojecte | Elaboració i presentació d'un projecte de formació docent que es centri en alguna de les qüestions plantejades a l'assignatura |
Presentacions / exposicions | Presentació del projecte de formació docent |