Psicologia (2002) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11162017 | ||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | |||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Coll, C.; Palacios, J. y Marchesi, A., Desarrollo psicológico y educación 2. Psicologia de la educación escolar., 2001, Madrid: Alianza Santrock, Psicologia de la educación, 2001, Madrid: McGraw Hill Mayer, R.E., Psicologia de la educación. El aprendizaje en las áreas de conocimiento, 2002, Madrid: Pearson |
Complementària |
Monereo, C. y Solé, I., El asesoramiento psicopedagógico: Una perspectiva profesional y constructivista, 1998, Madrid: Alianza Pastor, E., La tutoria en secundaria, 1995, Barcelona: CEAC |