2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia (2002)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICOLÒGICA
   Recomanacions


 
Altres comentaris
• Inici de les sessions (classes): Per tal de donar temps a que tothom arribi a l’hora i que es pugui gaudir d’uns minuts de descans respecte de classes anteriors, les sessions començaran 10 minuts després de l’hora en punt. • Les tutories Les tutories faciliten l'orientació, el consell, el suport i l'ajuda a l'alumne. Són el complement, l'atenció personalitzada, la necessària individualització del procés d'ensenyament-aprenentatge, i amb les que d'una forma més ràpida i directa l'alumne pot veure satisfetes les seves necessitats. L’horari de tutories dels professors de l’assignatura es pot consultar a la pàgina web del Departament de Psicologia. • Responsabilitat Cada alumne és responsable del control de la seva situació personal a l’assignatura, tant de presentar els treballs de forma i manera adequada com de les condicions que cal complir en cada opció. • Vies de comunicació professor-alumne A més de les sessions presencials i les tutories, altres vies de comunicació professors-alumnes són l’espai virtual Moodle i el correu electrònic. És imprescindible, doncs, que l’alumne consulti regularment ambdós entorns. No serà eximent de res el fet de no fer-ho, i així no estar al dia de les qüestions relacionades amb l’assignatura. Aquesta guia docent es facilita a l’inici del curs amb l’objectiu de descriure el funcionament de l’assignatura i facilitar la feina de tots els implicats. L’alumne és responsable de conèixer el seu contingut i les normes de funcionament que regulen les accions de l’assignatura i, així, els professors no atendran qüestions relacionades amb detalls convenientment descrits en aquesta Guia.