Psicologia (2002) |
Assignatures |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA |
Programa |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DIFICULTATS D'APRENENTATGE I INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA | Codi | 11162252 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Objectius | Recomanacions | Metodologia docent |
Metodologia avaluació | Programa | Perfil de competències |
Fonts d'informació |
Tema | Subtema |
1. El concepte de dificultats d'aprenentatge | 1.1. Introducció 1.2. Evolució històrica 1.3. Definició i classificació de les dificultats d'aprenentatge |
2. Marc general de la intervenció psicoeducativa en les dificultats d'aprenentatge | 2.1. Consideracions generals 2.2. Característiques i disseny de la intervenció 2.3. Qui realitza la intervenció |
3. Les dificultats d'aprenentatge de la lectura i la escriptura | 3.1. Introducció 3.2. Dificultats d'aprenentatge de la lectura - Característiques i tipus - Programes d'intervenció 3.3. Dificultats d'aprenentatge de l'escriptura - Característiques i tipus - Programes d'intervenció |
4. Les dificultats d'aprenentatge de les matemàtiques | - Característiques i tipus - Programes d'intervenció |