Psicologia (2002) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11162256 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Introducció | Què és l'educació? Què és el diagnòstic? Qui realitza el diagnòstic en educació? |
Característiques dels subjectes en cadascuna de les etapes educatives | Infantil Primària Secundària |
Sistemes implicats en el diagnòstic | professor alumne família psicopedagog |
Elements del diagnòstic | L'anamnesis L'entrevista Observació Proves diagnòstiques L'informe i la seva devolució |
Diagnòstics més comuns a la pràctica educativa | Dislèxia Disgrafia Dificultats al càlcul Hiperactivitat Autisme Superdotació Alteracions comportamentals Fracàs escolar per mancances d'estudi Deficiències motrius Deficiència mental |