Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11162256 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Activitats Introductòries | Coneixements previs de cada bloc del programa. S'incorporarà al portafoli, | Forma part del 70 % anterior | |
Sessió Magistral | Presentació d’un portafoli grupal amb aportacions individuals. És obligatoria l'assistència com a mínim al 80% de les classes (teòriques i pràctiques). |
70% | |
Presentacions / exposicions | Exposicions d'activitats fetes de forma individual o en grup | Forma part del 70 % anterior | |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Activitats individuals o en grup sobre el temari de l'assignatura | Forma part del 70 % anterior | |
Treballs | Presentació d'un diagnòstic educatiu a un/a nen/a, en grup |
30% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per a aquells alumnes que no assisteixin com a mínim a un 80% de les classes (teòriques i pràctiques): Prova escrita a partir de bibliografia recomanadai treball. Pel que fa a la segona convocatòria, el sistema d'avaluació és el mateix. |