2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia (2002)
 Assignatures
  DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ
   Avaluació
  Descripció Pes
Activitats Introductòries Coneixements previs de cada bloc del programa. S'incorporarà al portafoli, Forma part del 70 % anterior
Sessió Magistral Presentació d’un portafoli grupal amb aportacions individuals. És obligatoria l'assistència com a mínim al 80% de les classes (teòriques i pràctiques).
70%
Presentacions / exposicions Exposicions d'activitats fetes de forma individual o en grup Forma part del 70 % anterior
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Activitats individuals o en grup sobre el temari de l'assignatura Forma part del 70 % anterior
Treballs Presentació d'un diagnòstic educatiu a un/a nen/a, en grup
30%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per a aquells alumnes que no assisteixin com a mínim a un 80% de les classes (teòriques i pràctiques): Prova escrita a partir de bibliografia recomanadai treball. Pel que fa a la segona convocatòria, el sistema d'avaluació és el mateix.