Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11162256 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Bassedas, E., et al., Intervención educativa y diagnóstico psicopedagógico, Barcelona, Paidós, 1991. Bourges, S., Tests para el psicodiagnóstico infantil, Madrid, Cincel, 1990. Colom Marañón, B.R., Tests, inteligencia y personalidad, Madrid, Pirámide, 1995. Fernández Ballesteros, R., Introducción a la evaluación Psicológica, I y II, Madrid, Pirámide, 1992. Genovard Roselló, C., Consejo y orientación psicológica, 1 y 2, Madrid, UNED, 1990. Parra Martínez, S., Diagnóstico en educación, Murcia, ICE Universidad de Murcia, 1996. Silva Moreno, F., Evaluación psicológica en niños y adolescentes, Madrid, Síntesis, 1995. TEA (Eds.), Tests y documentos psicológicos: información técnica y criterios de utilización, Madrid, TEA,1996. |
|
Complementària | |