Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
DEONTOLOGIA PROFESSIONAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | DEONTOLOGIA PROFESSIONAL | Codi | 11162261 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Objectiu general: Donar una formació bàsica en ètica i deontologia de la professió del psicòleg, a nivell teòric i aplicat, utilitzant com a eines de treball diferents novel·les, pel·lícules i casos pràctics obtinguts de la realitat professional en diferents àmbits de l’exercici professional de la psicologia. | A4 A13 A18 |
B2 B3 B4 B6 B9 B12 B13 B14 B15 B16 B18 B19 B20 B22 B24 B25 B28 |
|
Diferenciació conceptual: ètica, deontologia, psicoética, bioètica. | A1 A13 A14 A17 |
B3 B4 B5 B6 B12 B14 B15 B16 B18 B20 B25 B28 |
|
·Conèixer i saber aplicar els principis i normes ètiques i deontològiques que tenen que guiar l’exercici professional del psicòleg | A13 A14 A16 A17 |
B2 B3 B4 B5 B6 B14 B15 B16 B18 B19 B20 B21 B22 B25 B26 B28 |
|
·Conèixer i aplicar adequadament els diferents codis deontològics vigents. | A13 |
B2 B3 B4 B5 B6 B12 B14 B15 B18 B19 B20 B22 B25 |
|
·Conèixer quins son els principals dilemes ètics que apareixen en l’exercici professional de la Psicologia i adquirir criteris per a poder resoldre'ls. | A4 A13 A16 A17 |
B2 B3 B4 B5 B6 B9 B12 B14 B15 B16 B20 B22 B25 |
|
·Sensibilitzar l’alumnat pels aspectes ètics de l’actuació professional i la seva relació amb la formació teòrica, pràctica i personal | A7 A13 |
B1 B3 B4 B6 B13 B14 B20 B25 B28 |