Psicopedagogia (2003) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11172001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Presentacions / exposicions | Exposició del diagnòstic realitzat | 10% | |
Treballs | Exploració d’un/a nen/a, i l’elaboració d’un diagnòstic psicopedagògic, amb l’aplicació d’ alguns dels instruments i tècniques diagnòstiques (com a mínim tres). |
25% | |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Resolució de casos pràctics de la pràctica educativa | 5% | |
Proves objectives de tipus test | Prova objectiva amb 4 opcions de resposta | 60% | |
Altres | Lectura d'articles sobre temes d'actualitat |
5% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||