Psicopedagogia (2003) |
Assignatures |
EDUCACIÓ ESPECIAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | EDUCACIÓ ESPECIAL | Codi | 11172003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Analitzar i aplicar els principis didàctics dins del procés d'atenció als alumnes amb necessitats educatives especials (subjecte amb deficiència mental). | A6 A7 A10 A13 A14 A26 |
B14 |
C3 C5 |
Conèixer les vies especifiques existents per atendre la diversitat | A7 A14 |
B14 |
C3 C5 |
Aprofundir en la filosofia de la inclusió. | A10 |
B14 |
C3 C5 |
Conèixer les diferents necessitats del subjecte amb discapacitat mental en relació al medi, tant escolar com familiar i social, així com les pautes de tractament per aconseguir posteriorment el seu major grau d'autonomia | A3 A5 A10 A14 A17 A22 |
B14 |
C3 C5 |
Aprofundir en els principis educatius, organitzatius i didàctics de l'escola inclusiva. | A7 |
B9 B14 |
C3 C5 |