Codi |
|
A3 |
Conèixer els processos, estratègies i mecanismes de desenvolupament i aprenentatge de les persones al llarg de la seva vida. |
A4 |
Conèixer la diversitat dels processos cognitius, emocionals i afectius en els que es sustenta l’aprenentatge. |
A6 |
Identificar situacions que requereixin ser derivades a serveis educatius especialitzats. |
A9 |
Conèixer els models teòrics i les disposicions legals vigents que estiguin relacionades amb el desenvolupament professional i els estats de transició al llarg de la vida. |
A10 |
Conèixer els principals models per dissenyar i implementar l’avaluació de programes i intervencions psicopedagògiques. |
A11 |
Conèixer els principis i metodologies de la investigació en l’àmbit psicopedagògic. |
A13 |
Activar estratègies de diagnòstic per facilitar el coneixement de les persones i dissenyar i desenvolupar les intervencions psicopedagògiques. |
A26 |
Avaluar programes d'innovació i intervenció en l'àmbit psicopedagògic. |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B9 |
Capacitat d’anàlisi i síntesi |
B10 |
Organització i planificació |
B12 |
Capacitat de presa de decisions |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |