2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Psicopedagogia (2003)
 Assignatures
  EDUCACIÓ MULTICULTURAL
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats Assistència, participació i grau de coneixement . 5
Presentacions / exposicions Ajustar-se al tema sol.licitat.
Utilitzar metodologia adequada.
Nivell de coneixements aportats.
Interacció amb el grup.
10
Treballs Seguir les normes aprovades pel Departament referent a la presentació de treballs escrits. 50
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Ajustar-se a el que es va demanar.
Relacionar els aspectes pràctics amb els continguts teòrics.
35
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral).