2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Psicopedagogia (2003)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DE LA SUPERDOTACIÓ
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Sensibilitzar als futurs professionals de l'existència d'un curs intel·lectual no normatiu que cal estudiar per sí mateix per coneixèr-lo. A4
A5
A6
A7
A10
A13
A15
A20
B5
B16
Entendre la superdotació desde una perspectiva constructivista i intercativa, entenent-la tant i com va esdevenint, considernat la incidència que el medi té en la seva construcció. A4
A5
A9
A11
A17
B5
B14
Orientar sobre el tipus de diagnòstic i intervenció intel·lectual, personal, familiar i social. A3
A5
A7
A11
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A19
A25
A27
B2
B5
B9
B10
B11
B12