Psicopedagogia (2003) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE LA SUPERDOTACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE LA SUPERDOTACIÓ | Codi | 11172213 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Sensibilitzar als futurs professionals de l'existència d'un curs intel·lectual no normatiu que cal estudiar per sí mateix per coneixèr-lo. | A4 A5 A6 A7 A10 A13 A15 A20 |
B5 B16 |
|
Entendre la superdotació desde una perspectiva constructivista i intercativa, entenent-la tant i com va esdevenint, considernat la incidència que el medi té en la seva construcció. | A4 A5 A9 A11 A17 |
B5 B14 |
|
Orientar sobre el tipus de diagnòstic i intervenció intel·lectual, personal, familiar i social. | A3 A5 A7 A11 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A25 A27 |
B2 B5 B9 B10 B11 B12 |