2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre)
 Assignatures
  PRACTICUM II
   Competències
Codi  
A1 Conèixer i comprendre la complexitat dels processos educatius, en general (finalitat i funcions de l'educació i del sistema educatiu, teories del desenvolupament i de l'aprenentatge, l'entorn cultural i social i l’àmbit institucional i organitzatiu de l'escola, el disseny i desenvolupament del currículum, el paper del docent.
A2 Dissenyar i desenvolupar projectes educatius i unitats de programació que permetin adaptar el currículum al context sociocultural
A28 Organitzar l'ensenyament en el marc dels paradigmes epistemològics de les àrees curriculars, utilitzant de forma integrada els sabers disciplinaris, transversals i multidisciplinaris adequats al respectiu nivell educatiu.
A34 Organitzar l'ensenyament en el marc dels paradigmes epistemològics de les àrees curriculars, utilitzant de forma integrada els sabers disciplinaris, transversals i multidisciplinaris adequats al respectiu nivell educatiu.
A44 Reconèixer la diversitat dels alumnes i explicitar-la, situar-la en relació amb el coneixement científic i dissenyar o escollir intervencions didàctiques per facilitar el desenvolupament científic
A47 Conèixer els continguts que s'han d'ensenyar i la seva singularitat espistemològica i l'especifitat de la seva didàctica
B1 Aprendre a aprendre.
B2 Resoldre problemes de forma efectiva.
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu.
B4 Treballar de forma autònoma amb iniciativa.
B5 Treballar de forma col•laborativa.
B6 Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
B7 Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat a l'entorn laboral com a ciutadà.
B9 Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi
B10 Assumir la dimensió ética del mestre tot fomentant en els alumnes una actitud de ciutadania crítica i responsable
B11 Comprometre's en potenciar el rendiment acadèmic dels alumnes i els seus progressos escolars en el marc d'una educació integral
B12 Assumir la necessitat del desenvolupament professional continuo a travès de la autoavaluació de la pròpia práctica
B13 Tenir capacitat d'organització i planificació
B14 Ser capaç de prendre decisions
B15 Tenir un raonament crític
B16 Ser creatiu
B17 Tenir iniciativa i esprit emprenedor
B20 Tenir una imatge realista de si mateix, actuar conforme a les pròpies conviccions, assumir responsabilitats, prendre decisions i relativitzar les possibles frustracions.
B21 Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat.
C2 Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC.
C3 Desenvolupar la vida personal professional tenint una perspectiva àmplia i global del món.
C5 Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia.