2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre)
 Assignatures
  DESENVOLUPAMENT FISIOLÒGIC DEL NEN
   Competències
Codi  
A9 Potenciar en els infants el coneixement i el control del seu cos i les seves possibilitats motrius, així com els beneficis que tenen sobre la salut.
A12 Ser capaç d’utilitzar les cançons i els jocs musicals com a mitjà per promoure la comprensió de la realitat del so i les formes musicals.
A15 Ser capaç de desenvolupar en els infants hàbits d'autonomia personal i el respecte a les normes de convivència.
A17 Detectar situacions de falta de benestar dels infants que afectin el seu desenvolupament i promoure la seva millora.
A18 Planificar les activitats educatives en funció de la progressiva cohesió i integració del grup classe.
A19 Ser capaç de crear i mantenir vincles de comunicació coordinats amb les famílies per tal d’incidir més eficaçment en el procés educatiu.
A20 Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa.
A21 Guiar-se pel principi de globalització a l'hora de programar les activitats i les tasques educatives de 0 a 6 anys.
A23 Promoure el joc simbòlic i de representació de rols com a principal mitjà de coneixement de la realitat social.
A26 Ser capaç d’utilitzar l'observació sistemàtica com a principal instrument d'avaluació global, formativa i contínua de les capacitats de l'alumne.
A27 Desenvolupar la funció tutorial, orientant els alumnes i pares i coordinant l'acció educativa referida al grup d'alumnes.
A40 Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa
A44 Reconèixer la diversitat dels alumnes i explicitar-la, situar-la en relació amb el coneixement científic i dissenyar o escollir intervencions didàctiques per facilitar el desenvolupament científic
B1 Aprendre a aprendre.
B2 Resoldre problemes de forma efectiva.
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu.
B5 Treballar de forma col•laborativa.
B6 Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
B9 Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi
B10 Assumir la dimensió ética del mestre tot fomentant en els alumnes una actitud de ciutadania crítica i responsable
B14 Ser capaç de prendre decisions
B18 Estar motivat per la qualitat
B19 Tenir un equilibri emocional en les circumstàncies variades de l'activitat professional.
B21 Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat.
C2 Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC.
C3 Desenvolupar la vida personal professional tenint una perspectiva àmplia i global del món.
C5 Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia.