Codi |
|
A9 |
Potenciar en els infants el coneixement i el control del seu cos i les seves possibilitats motrius, així com els beneficis que tenen sobre la salut. |
A12 |
Ser capaç d’utilitzar les cançons i els jocs musicals com a mitjà per promoure la comprensió de la realitat del so i les formes musicals. |
A15 |
Ser capaç de desenvolupar en els infants hàbits d'autonomia personal i el respecte a les normes de convivència. |
A17 |
Detectar situacions de falta de benestar dels infants que afectin el seu desenvolupament i promoure la seva millora. |
A18 |
Planificar les activitats educatives en funció de la progressiva cohesió i integració del grup classe. |
A19 |
Ser capaç de crear i mantenir vincles de comunicació coordinats amb les famílies per tal d’incidir més eficaçment en el procés educatiu. |
A20 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa. |
A21 |
Guiar-se pel principi de globalització a l'hora de programar les activitats i les tasques educatives de 0 a 6 anys. |
A23 |
Promoure el joc simbòlic i de representació de rols com a principal mitjà de coneixement de la realitat social. |
A26 |
Ser capaç d’utilitzar l'observació sistemàtica com a principal instrument d'avaluació global, formativa i contínua de les capacitats de l'alumne. |
A27 |
Desenvolupar la funció tutorial, orientant els alumnes i pares i coordinant l'acció educativa referida al grup d'alumnes. |
A40 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa |
A44 |
Reconèixer la diversitat dels alumnes i explicitar-la, situar-la en relació amb el coneixement científic i dissenyar o escollir intervencions didàctiques per facilitar el desenvolupament científic |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B5 |
Treballar de forma col•laborativa. |
B6 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
B9 |
Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi |
B10 |
Assumir la dimensió ética del mestre tot fomentant en els alumnes una actitud de ciutadania crítica i responsable |
B14 |
Ser capaç de prendre decisions |
B18 |
Estar motivat per la qualitat |
B19 |
Tenir un equilibri emocional en les circumstàncies variades de l'activitat professional. |
B21 |
Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C3 |
Desenvolupar la vida personal professional tenint una perspectiva àmplia i global del món. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia. |