Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT FISIOLÒGIC DEL NEN |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT FISIOLÒGIC DEL NEN | Codi | 11181102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
General: Adquirir els coneixements bàsics sobre el desenvolupament psicofisiològic que ajudin al mestre d'Educació Infantil a entendre quines són les necessitats en aquesta etapa. 1. Conèixer el desenvolupament des de l'etapa prenatal fins els 6 anys i els factors que incideixen en el mateix. | A17 A40 |
B1 B2 B6 B14 B19 B21 |
C2 C5 |
2. Conèixer bases biològiques de la conducta i l'aprenentatge | A17 A40 |
B1 B14 B21 |
C3 |
3. Conèixer el desenvolupament d'hàbits de salut i fisiològics i els seus problemes | A9 A15 A17 |
B2 B6 B14 |
C3 |
4. Saber actuar en prevenció de la salut del nen. | A12 A17 |
B2 B6 B14 B21 |
C3 C5 |
5. Conèixer i identificar les principals alteracions psicològiques que es puguin donar en els alumnes d'educació infantil | A17 A19 A20 A26 |
B6 B9 B10 B18 B19 |
|
6. Saber i treballar per contribuir a l'equilibri emocional del nen/a d'educació infantil. Importància del paper del mestre/a. | A17 A18 A19 A21 A23 A27 A44 |
B1 B3 B10 B18 B19 B21 |
C3 |
7. Conèixer els principals conflictes que es poden donar a l'aula d'educació infantil i saber com resoldre'ls d'una manera pacífica i mediadora. | A15 A17 A18 A19 |
B2 B3 B5 B6 B9 B10 B21 |
C3 C5 |