2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  PSICOLOGIA SOCIAL
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Conèixer i analitzar les diverses etapes que han configurat les disciplines de psicologia social i els seus diversos camps d'aplicació i intervenció.
 A2 Conèixer i analitzar les diverses etapes que han configurat les disciplines de psicologia social i els seus diversos camps d'aplicació i intervenció.
Utilitzar informació i especialment de caràcter bibliogràfic.
 A6 Exposar de manera escrita els resultats de l'estudi en proves o petits treballs.
 A8 Realitzar treball en equip resolent exercicis pràctics.
 A11 Utilitzar informació i especialment de caràcter bibliogràfic.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge
 B5 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
 B6 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant
Sap respondre a les preguntes que se li formulen
Es presenta voluntari per fer presentacions oportunes en públic
El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
 B9 Utilitzar informació i especialment de caràcter bibliogràfic.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C4 Produir un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produir un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produir un text escrit adequat a la situació comunicativa
 C5 Mostrar respecte pels drets fonamentals i d’igualtat entre homes i dones
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les person es amb discapacitat
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
 C6 Identificar els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupar recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral