Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOMETRIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PSICOMETRIA | Codi | 11204010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Proporcionar un coneixement introductori sobre els fonaments lògics i matemàtics que subjeuen a la construcció i utilització de les escales psicològiques. | |
A7 |
Aprendre a desenvolupar un test psicològic a través de totes les etapes. Des de l'elaboració dels ítems a l'informe final. | |
A10 |
Saber resoldre problemes de mesura que es poden presentar tant en la pràctica aplicada com en investigació . | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Troba la solució adequada Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués En les seves presentacions utilitza medis de suport Sap respondre a les preguntes que se li formulen El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produir un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produir un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produir un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostrar respecte pels drets fonamentals i d’igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les person es amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |