Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA SOCIAL APLICADA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | PSICOLOGIA SOCIAL APLICADA | Codi | 11204112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Montenegro, M. (coord), Intervenció social : controvèrsies teòriques i metodològiques, UOC, Barcelona Montenegro, M. (coord), Intervenció social : controvèrsies teòriques i metodològiques, UOC, Barcelona Gil, A. i Feliu, J. (coord), Psicología Económica y del Comportamiento del Consumidor, UOC, Barcelona Gil-Juárez, A., El consumidor, UOC, Barcelona Gil-Juárez, A. i Vall-llovera, M. (coord), Jóvenes en cibercafés: la dimensión física del futuro virtual, UOC, Barcelona Gil-Juárez, A.; Feliu, J., And Yet Children Play: Echoing Voices of Computer Game Concerns in Barcelona, transcript Verlag, Leipzig Gil-Juárez, A.; Feliu, J., El género como obstáculo o porqué hay tan pocas chicas en la tecnología, UNAM-Facultad de Psicología, Ciutat de Mèxic Gil-Juárez, A.; Feliu, J.; Vitores, A., Mutable Technology, Immutable Gender: Qualifying the 'Co-construction of Gender and Technology' Approach, WOMEN'S STUDIES INTERNATIONAL FORUM. (ISSN/ISBN: 02775395). Volum: 66, Nombre: ,Pàgines: 56-62. DOI/, Gil-Juárez, A.; Feliu, J., And Yet Children Play: Echoing Voices of Computer Game Concerns in Barcelona . En Cultures of Computer Game Concerns, transcript ISBN: 978-3-8376-3934-6, Gil-Juárez, A.; Feliu, J., El género como obstáculo o porqué hay tan pocas chicas en la tecnología . En Obstáculos epistemológicos en la enseñanza y el aprendizaje de la filosofía y de la ciencia, UNAM-Facultad de Psicología . ISBN: 978-607-02-9373-3, México |
Gil-Juárez, A.; Feliu, J.; Vitores, A.;. (2018). Mutable Technology, Immutable Gender: Qualifying the 'Co-construction of Gender and Technology' Approach.. En: WOMEN'S STUDIES INTERNATIONAL FORUM (ISSN/ISBN: 02775395). Volum: 66, Nombre: ,Pàgines: 56-62. DOI/ISBN: 10.1016/j.wsif.2017.11.014 Gil-Juárez, A.; Feliu, J. (2018). And Yet Children Play: Echoing Voices of Computer Game Concerns in Barcelona . En Cultures of Computer Game Concerns . (pp. 247 - 264) . transcript . ISBN: 978-3-8376-3934-6 . And Yet Children Play (https://books.google.es/books?id=L41aDwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=ca&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q=and%20yet%20children%20play&f=false) Gil-Juárez, A.; Feliu, J. (2017). El género como obstáculo o porqué hay tan pocas chicas en la tecnología . En Obstáculos epistemológicos en la enseñanza y el aprendizaje de la filosofía y de la ciencia . (pp. 251 - 262) . UNAM-Facultad de Psicología . ISBN: 978-607-02-9373-3 . El género comoobstáculo(https://www.researchgate.net/publication/319509760_El_genero_como_obstaculo_o_por_que_hay_tan_pocas_chicas_en_la_tecnologia) |
|
Complementària | |
Cubells, J. (2002). Construcción social del delito: un estudio etnográfico en la práctica del derecho penal. Tesi doctoral. Universitat Autònoma de Barcelona. Disponible en: http://www.tdx.cat/TDX-0424103-181630 Weinberg, R.S. y Gould, D. (1996): Fundamentos de psicología del deporte y el ejercicio físico. Barcelona: Ariel Revista de Psicología del Deporte. Editor J. Cruz (desde 1992). Revista oficial de la Federación Española de Psicología del Deporte Riba, C. E. (2007). La metodologia qualitativa en l’estudi del comportament. Barcelona: Editorial UOC. Montoro, L., Carbonell, E., Sanmartín, J. y Tortosa, F., 1995 (eds.), Seguridad Vial: del factor humano a las nuevas tecnologías. Madrid, Síntesis Psicologia |