2014_15
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ II
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries En la primera sessió de classe es presentarà la guia docent, el funcionament de l'assignatura i, el sistema i instruments d'avaluació.
Sessió Magistral Explicació dels continguts dels mòduls amb suport de material imprès i digital.
Estudis previs Treball d'estudi i aprofundiment de les lectures recomanades per a cada mòdul. Es facilitaran qüestions que l'alumne, de forma individual, haurà de respondre amb la finalitat d'identificar aspectes rellevants del propi aprenentatge en relació als continguts abordats en el mòdul.
Supòsits pràctics/ estudi de casos Estudi i resolució de casos pràctics que els alumnes, en petit grup,hauran d' analitzar emprant coneixements relacionats amb els continguts tractats en cada mòdul. La situació problema que cal abordar en cada cas respon a qüestions que es plantegen en la pràctica professional del psicòleg.
Atenció personalitzada El sentit de l'atenció personalitzada és promoure l'avaluació formativa i formadora del procés d'ensenyament i aprenentatge. Es concreta en el seguiment del treball individual i d'equip de l'estudiant i en l'oferiment d'ajuda per a l'autoregulació del seu procés d'aprenentatge. En aquest sentit, es procurarà fer el retorn qualitatiu comentat tant del procés de treball com dels productes lliurats pels estudiants.