2014_15
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ II
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A1
A8
A11
C4
En la qualificació es tindrà en compte:
- Ajustament a les demandes realitzades.
- Iniciativa en la cerca d¡informació.
- Pertinència, coherència i rellevància conceptual del treball elaborat.
- Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de la situació problema.
- Correcció lingüística.
- Actitud responsable i implicació en el treball personal i d'equip.
40%
Proves de desenvolupament
A1
A8
C4
Prova d'aprenentatge referida a continguts treballats a classe i referenciats en documents i materials d'estudi. 60%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura serà continua i exigirà la implicació personal i permanent de l'estudiant en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu. L'assistència regular a les sessions presencials, tant les teòriques com les de seminari, es considera un requisit imprescindible per aquesta modalitat d'avaluació i, en qualsevol cas, haurà de ser igual o superior a un 80% d'aquestes sessions.

Convé advertir que per un bon aprofitament de les sessions de seminari es vetllarà per una distribució equitativa dels estudiants en dos grups.

La nota final de l'assignatura s'obtindrà de la suma de les puntuacions obtingudes en la resolució de casos i la prova escrita, d'acord amb el percentatge assignat, sempre i quan hagin tinguin cadascun d'ells una qualificació mínima de 5. Els treballs de seminari s'han de lliurar puntualment i en les dates estipulades. Com que una de les competències que desenvolupa l'assignatura és expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV en la prova i treballs s'haurà de demostrar un bon domini de la llengua.

Podran optar a una segona convocatòria els alumnes que no hagin superat l'assignatura. La segona convocatòria només se centra en la recuperació de la prova escrita ja que els treballs de resolució de casos suspesos es recuperarà durant el desenvolupament de l'assignatura.

Podran optar a una reavaluació els alumnes que no hagin superat l'assignatura. La reavaluació consistirà en una prova escrita.

-->