2016_17
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  LLENGUATGE I COMUNICACIÓ
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries En la primera sessió de classe es presentaran els objectius, continguts i sistema d'avaluació de l'assignatura.
Sessió Magistral Les sessions teòriques consistiran en l'exposició, per part del professor, dels continguts inclosos al programa de l'assignatura. En aquesta exposició s'abordaran tant qüestions teòriques com estudis de caràcter empíric-experimental.
Seminaris Els seminaris consistiran en sessions monogràfiques que abordaran amb certa profunditat temes rellevants dins l'àmbit de la psicolingüística i la comunicació. Aquestes sessions poden consistir tant en exposicions per part del professor, com en la visualització de material audiovisual. També poden incloure debats sobre el tema estudiat o preguntes que l'alumne haurà de respondre i justificar sobre el tema tractat.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Les pràctiques a l'aula d'informàtica consistiran en la rèplica d'experiments clàssics dins l'àmbit de la psicolingüística. En aquestes sessions l'alumne podrà actuar com investigador o com participant en l'experiment. Les dades es registraran i posteriorment s'analitzaran i s'interpretaran els resultats.
Pràctiques a laboratoris Les pràctiques a l'aula habitual consistiran en la rèplica d'experiments clàssics dins l'àmbit de la psicolingüística, i el posterior anàlisi dels resultats grupals obtinguts, o bé en la resolució d'exercicis pràctics que es comentaran a la mateixa sessió.
Atenció personalitzada S'oferirà als alumnes sessions de tutoria per tal de valorar el correcte seguiment de l'assignatura i resoldre possibles problemes.